Media Design

Ännu en perfekt dag som media designer (Tekniskt sett så är det 2 år kvar innan jag är färdigutbildad)....börjar fundera hur mycket uppgifter en människa kan få egentligen, men jag vet människor som har mycket värre uppgifter än mig så jag ska väl egentligen inte klaga ^^ . Detta är då mitt senaste arbete..fick i uppgift att designa ett magasin. Vilket slutade med att jag gjorde ett magasin som blev lite komiskt, men ändå intressant.




 
.

Är väl ingen mästare precis, men jag tyckte den blev duglig. Nog för att framsidan kan behöva lite mer..arbete på.

Ps! Dom på bilden är inte homosexuella och tror nog att dom vill att jag verifierar det =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0