Krogen

Ännu en skön morgon efter krogen, då man är bakis. Men konstigt nog så känner jag mig inte så bakis idag..allstå jag är bakis men inte på en sån hög nivå, snarare någonstans mitt i mellan. Mycket svårt att beskriva :P Hur som helst, var en ganska skön kväll på kåren...var inte jätte full..och så var det ganska så skön stämning, även om det inte var så mycket folk där <.< Måste säga att dom som går på musikhögskolan är dåliga på att fara ute. Blir nog oftast hemma fester tror jag speciellt på vintern, men men som sagt var en skön kväll.

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha, underbart att vara bakis ;D

2009-02-16 @ 13:00:18
URL: http://nothingcanstopme.blogg.se/
Postat av: HannaH

haha, aa! ^^ har alltid gillat att fota ^^ men för snyggare bilder blir det 10 ggr lättare om man har en systemkamera ;D

2009-02-16 @ 17:44:38
URL: http://hannahcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0